sobota, 17 października 2015

Suplementy diety

Już prawie od miesiąca borykam się ze wzmożonym wypadaniem włosów. Stosuję Jantar i Castor Oil, które bardzo pomogły po tragedii z Seboradinem, ale włosy nadal wypadają. Z tego powodu postanowiłam zaopatrzyć się w witaminy. Do tej pory używałam jedynie Vitapil (starą i nową wersję z bambusem), ale poza supermocnymi paznokciami, wpływ na włosy był zerowy.
Zakupiłam w internetowej aptece doz.pl witaminę B complex, witaminy A+E z kwasem hialuronowym i kolagenem, biotynę i calcium pantothen, który będę brać na początku, żeby nie przedawkować witaminy B. Mam nadzieję, że zahamuje wypadanie włosów. Jak skończę opakowanie calcium (50 szt.) to zabiorę się za resztę suplementów:)
Aktualizacja włosów: październik 2015.
W ostatnim miesiącu podcięłam końcówki, ale po odroście widać, że przyrost miesięczny znowu wnosi 1,5 cm. Mam nadzieję, że w końcu coś go przyśpieszy.. Dalej będę stosować Jantara i CastorOil, póki się nie skończą, a później zobaczę co dalej:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz