środa, 12 sierpnia 2015

Moja aktualna pielęgnacja włosów

Mniej więcej od początku sierpnia w mojej włosowej pielęgnacji stawiam przede wszystkim na szybszy porost włosów. W tym celu stosuję wcierkę Seboradin i raz w tygodniu Castor Oil na całą noc (który stosuję już od około trzech miesięcy z przerwami). Poza tym biorę tabletki Vitapil, piję pokrzywę (jak mi się o niej przypomni;) i dodaję do koktajli siemię lniane.
Aktualnie naprzemiennie używam kilku szamponów:
  • Gliss Kur - Serum Deep Repair
  • Babydream
  • Avon Naturals - szampon z miętą pieprzową i werbeną
  • Schauma 7 ziół
Do tego odżywki (również używam jak popadnie):
  • Balea - z plumerią i perłami - zdenkowana kilka dni temu (bardzo fajna i pięknie pachnie:)
  • Balea - brzoskwinia i kokos
  • NaturPlanet - wzmacniająca odżywka do włosów z imbirem
  • Garnier Gęste i zachwycające - nowy nabytek, jeszcze nie testowany
Raz/dwa razy w tygodniu maska:
  • Kallos Blueberry
  • Isana (odżywka, ale trzymam ją na włosach pół godziny)
Czasem się zdaży, że potrzymam na włosach dłużej jakiś olejek, aktualnie posiadam olej kokosowy i macadamia.
Do zabezpieczania końcówek stosuję olejek Isana, a czasami oliwkę dla dzieci Babydream - byłam zdziwiona jak dobrze moje włosy po niej wyglądają! Polecam wypróbować jak tylko będzie w promocji, mi udało się ją kupić za śmieszną kwotę: 3,99 zł.
Moje włosy aktualnie wyglądają tak:
Zdjęcia były robione w różne dni, pierwsze z lampą, drugie bez, stąd różnica w kolorze. Ponad to na pierwszym zdjęciu miałam na włosach oliwkę Babydream, o której pisałam wyżej i na tym zdjęciu widać jak fajnie wyglądają włosy po jej użyciu:) Na drugim zdjęciu włosy są "spuszone", być może dlatego, że po myciu nie użyłam żadnej odżywki, a na końcówkach jest tylko olejek Isana, który jak widać sprawdza się gorzej niż Babydream.

Moje włosy mają teraz dokładnie 47 cm - były mierzone 4 sierpnia. Na początku września na pewno dam znać jak spisała się moja kuracja na porost włosów i ile centymetrów mi przybyło:)

2 komentarze :

  1. O, widzę, że mamy podobną długość :D (wszystkie blogi mają bardzo długie włosy, więc zwróciłam na to uwagę :P).
    Ciekawi mnie ta oliwka z Babydream, to jest jakaś nowość, tak? Używasz do olejowania czy tylko zabezpieczania końcówek po myciu, bo się pogubiłam w tekście :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to ta oliwka była kilka lat temu w sprzedaży w Rossmannie, a później ją wycofali, a teraz znowu można ją kupić:) W ciągu dnia używam ją na końcówki na zmianę z olejkiem Isana, a czasem na noc nakładam na włosy od połowy w większej ilości. Do tego używam ją do peelingu kawowego i do ciała, więc jest wielofunkcyjna:D

      Usuń